Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie do wszystkich niespersonalizowanych produktów w naszym sklepie, zgodnie z opisem dyrektywy o prawach konsumenta.

Uwaga: spersonalizowane produkty Boccale nie podlegają zwrotowi.

  • Nie jesteś zadowolony ze swojego produktu lub wystąpił błąd podczas personalizacji?

Wyślij wiadomość e-mail z informacją na temat produktu na adres: info@boccale.pl, otrzymasz odpowiedź tak szybko, jak to możliwe.

  • Czy przypadkowo dostarczyliśmy Ci niewłaściwy produkt?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta. Zapewniamy, że otrzymasz właściwy produkt tak szybko jak to możliwe.

W przypadku konieczności zwrotu nieprawidłowo dostarczonego produktu pokrywamy pełne koszty wysyłki.

Jeśli zaraz po otrzymaniu zauważysz, że produkt jest uszkodzony, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Poprosimy Cię o  przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru i postaramy się rozwiązać problem.

  • Chcesz zwrócić produkt?

W pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz również skorzystać z adresu e-mail, formularza kontaktowego lub napisać do nas przez Facebook Messenger.