Płatności

  • Karta kredytowa
  • Przelewy24 (P24)
  • Paypal
  • Kupon rabatowy od Boccale
    • jeśli posiadasz kupon rabatowy wprowadź kod przy kasie. Kwota rabatu lub promocji jest natychmiast odejmowana od sumy zamówienia.

Wszystkie kwoty wymienione w naszym sklepie zawierają podatek VAT.

  • Zapłaciłeś, ale nadal nie możesz znaleźć płatności w sekcji Moje konto> Zamówienia? 

Wyślij dowód wpłaty (kopię wyciągu bankowego) na adres info@boccale, a my sprawdzimy, gdzie leży problem.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu zdecydujesz się przerwać płatność, w każdej chwili możesz wrócić do niej ponownie. Zaloguj się na swoje konto, przejdź do zakładki „Zamówienia” i dokończ składanie zamówienia. W tym miejscu masz również możliwość zmiany metody płatności.

Jeśli status Twojego zamówienia to „Anulowane”, skontaktuj się z nami!

W podsumowaniu przy kasie możesz zrealizować jeden lub więcej kuponów rabatowych. Wpisz kod w odpowiednie miejsce, by odliczyć kwotę rabatu od zamówienia. Możesz wydać kwotę jednorazowo lub w częściach. Jeśli saldo Twojego bonu upominkowego jest niewystarczające, by zapłacić za cały zakup, pozostałą kwotę możesz zapłacić w dowolny sposób, korzystając z dostępnych metod płatności.

Niestety, w tym momencie nie dysponujemy możliwością wykonywania bezpośrednich przelewów na konto. Skorzystaj z innych dostępnych sposobów płatności.

Dla klientów biznesowych oferujemy możliwość bezpośredniej wpłaty na konto. W tej sprawie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.