1. Ogólne
Niniejsze warunki dostawy obowiązują dla tworzenia, treści i realizacji wszystkich umów zawartych pomiędzy klientem a dostawcą.
Ceny podane na stronie Boccale.nl są podane w zł, zawierają podatek VAT, bez kosztów wysyłki.
Zmiany cen i błędy drukarskie w ogólnych warunkach zastrzeżone.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dostawa wszystkich naszych produktów jest uzależniona od dostępności w magazynie.
2. Koszty wysyłki
Boccale pobiera opłatę za przesyłkę.
Pobieramy opłatę pocztową w wysokości 19,95 zł za każde zamówienie, niezależnie od liczby zamówionych produktów.
W zależności od ilości sztuk/objętości zamówienia wysyłamy je w skrzynce pocztowej lub paczce. Poza granicami Polski obowiązują inne stawki.
3. Płatność
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający, zawierający podsumowanie zamówienia i całkowite koszty, w tym koszty wysyłki oraz sposób płatności.
Na zamówienia złożone poza dniami roboczymi odpowiemy najpóźniej następnego dnia roboczego.
Twoje zamówienie zostanie dostarczone dopiero po dokonaniu płatności. Możesz zapłacić przelewem bankowym.
4. Dostawa
Wszystkie produkty będą oferowane do dostawy DHL przez Boccale nie później niż jeden dzień roboczy po otrzymaniu płatności.
Jeżeli nie jest możliwe dostarczenie produktu przez DHL w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia. Następnie skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
DHL dostarcza przesyłki na terenie Holandii z reguły w ciągu jednego do dwóch dni roboczych od momentu dostarczenia zamówienia przez firmę Boccale.
Jeśli zamówionych produktów nie ma w magazynie, poinformujemy Cię o tym z odpowiednim wyprzedzeniem, a Ty będziesz mógł zdecydować się na późniejszą wysyłkę lub anulować zamówienie. W przypadku anulowania zamówienia, wpłacona kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe/giro w ciągu 14 dni.
Firma Boccale nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie podanych terminów dostawy oraz za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez firmę DHL.
5. Zwraca
Boccale stara się dostarczać doskonałe ceny sportowe. Jednak ze względu na personalizację produktu, nie można go zwrócić ani wymienić.
Jeśli klient otrzymał nieprawidłowe zamówienie, firma Boccale zapewni wysłanie prawidłowych produktów po zwrocie i otrzymaniu przez firmę Boccale nieprawidłowego produktu.
6. Odpowiedzialność
Zawartość tej strony została opracowana z największą starannością.
Firma Boccale nie może jednak wykluczyć, że niektóre informacje są nieprawidłowe i/lub niekompletne. Firma Boccale nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z niedokładnych lub niepełnych informacji zamieszczonych na jej stronie internetowej.
Firma Boccale nie ponosi odpowiedzialności za różnice w kolorach wynikające z jakości ekranu.
Pozycja i rozmiar rzeczywistego wydruku mogą się nieznacznie różnić od tego, co widać na stronie. Firma Boccale nie ponosi za to odpowiedzialności.
7. Siła wyższa
Bez uszczerbku dla innych swoich praw, firma Boccale ma prawo, w przypadku wystąpienia siły wyższej, według własnego uznania wstrzymać realizację zamówienia lub rozwiązać umowę bez interwencji sądowej, informując o tym na piśmie i bez obowiązku wypłaty odszkodowania, chyba że w danych okolicznościach byłoby to niedopuszczalne zgodnie z normami rozsądku i uczciwości.
8. Oświadczenie o ochronie prywatności
Wszystkie dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie przez firmę Boccale i nigdy nie będą udostępniane osobom trzecim, o ile będzie to konieczne do dokonania transakcji płatniczych i dostarczenia zamówienia.
9. Pytania
Firma Boccale dąży do tego, aby klienci byli zadowoleni. W przypadku pytań lub skarg dotyczących usług i/lub produktów firmy Boccale, prosimy o poinformowanie nas o tym telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
10. Reklamacje i zwroty.
Jeżeli firma Boccale ponosi odpowiedzialność za bezpośrednie straty, wówczas odpowiedzialność ta jest ograniczona do kwoty złożonego zamówienia i tylko do wysokości kwoty otrzymanej przez nas od klienta. Firma Boccale nigdy nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie.
Pozycje, które nie spełniają ogólnych, zwyczajowych wymagań, są niekompletne lub mają inne braki, mogą być zwrócone do:Boccale
Lagedijkerweg 19M
1742nb Schagen
Realizujemy tylko te zwroty, które zostały wcześniej omówione i uzgodnione z Państwem. Odchylenia w kolorze, wykończeniu i rozmiarze nie są powodem do reklamacji i nie stanowią gwarancji.
W przypadku zwrotu przesyłki do nas zgodnie z ustaleniami, wszystkie koszty zwrotu ponosi klient; jeżeli jednak chodzi o błąd, który można przypisać firmie Boccale (np. wadliwy produkt, zły druk), koszty ponosi firma Boccale; następnie w ciągu 14 dni otrzymają Państwo zwrot kosztów wysyłki na konto bankowe/giro. PLEASE NOTE: Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane do nas bez opłaty pocztowej.
Skarga