ZAMÓWIENIA

Znalazłeś to, czego szukałeś? Dobrze! Za pomocą kilku kliknięć zamówisz i otrzymasz swój przedmiot.

  • Krok 1: Umieść produkty w koszyku

Umieść wybrane przedmioty w swoim koszyku.

  • Krok 2: Wprowadź dane

Wprowadź swoje dane osobowe (jeśli jesteś już zalogowany, pomiń ten krok). W kolejnym kroku sprawdź ich poprawność.

Możesz także zdecydować się na dostarczenie paczki w inne miejsce (jednorazowo). Kliknij znacznik wyboru i wprowadź (tymczasowy) nowy adres.

  • Krok 3: Zrealizuj płatność

Wybierz jedną z wielu bezpiecznych opcji płatności. Jeśli posiadasz kod rabatowy to wpisz go w odpowiednie pole. Jeśli płacisz za pomocą iDeal nie zapomnij kliknąć „Dokończ płatność” po wyborze operatora płatności. W kolejnym kroku możesz zobaczyć potwierdzenie zamówienia.

Twoja faktura zawiera informację, którą metodę płatności wybrałeś. Możesz pobrać swoje faktury z zakładki Moje zamówienia po wysłaniu paczki.

Wszystkie kwoty wymienione w naszym sklepie zawierają podatek VAT.

  • Chcesz wiedzieć na jakim etapie jest obecnie Twoje zamówienie?

Przejdź do Moje konto> Zamówienia> i kliknij numer zamówienia. W tym miejscu sprawdzisz status zamówienia.

Wybrałeś zły produkt, typ, kolor, lub po prostu spontanicznie zmieniłeś zdanie? Anuluj swoje zamówienie!

  • Anulowanie:

Przejdź do Moje konto> Zamówienia i skopiuj numer zamówienia oraz faktury. Przejdź do sekcji „Zwroty” na naszej stronie, wypełnij formularz, a my niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.

Złożone przez Ciebie zamówienie zostanie zrealizowane natychmiast i prawdopodobnie jest już w drodze.

Czasami zdarza się, że podczas płatności zostaniesz źle przekierowany do swojego konta bankowego, zbyt szybko zamkniesz przeglądarkę lub po prostu wystąpiła awaria w Twoim banku.

Poczekaj 30 minut, a jeśli Twoje zamówienie nadal nie jest widoczne, skontaktuj się z nami. Nasz zespól sprawdzi przyczynę błędu i szybko rozwiąże problem.

Nie otrzymałeś zamówienia w uzgodnionym dniu dostawy? Sprawdź, czy widzisz zamówienie w sekcji Zamówienia.

Zamówienie nie jest widoczne

  • Nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia e-mailem?

Poczekaj maksymalnie jeden dzień. Po tym czasie zamówienie powinno być już widoczne, jeśli nie jest – skontaktuj się z nami.

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzać sekcję spam.

Zamówienie widoczne

  • Czy Twoje zamówienie jest widoczne, ale nadal nie otrzymałeś paczki?

Możliwe, że produkt jest niedostępny na stanie. Śledź status poprzez Moje konto> Zamówienia>Szczegóły Zamówienia. Skontaktuj się z nami, jeśli po dwóch dniach roboczych nie zauważysz żadnych zmian.

Przy zamówieniu za kwotę powyżej 700 zł wysyłka terenie Polski jest bezpłatna. Przy zamówieniach poniżej 700 zł doliczany jest koszt wysyłki w wysokości 19,95 zł.

W Boccale robisz zakupy bezpiecznie i niezawodnie. Używamy bezpiecznego połączenia internetowego do wysyłania poufnych informacji (takich jak szczegóły płatności).

Sprawdź! Adres URL zaczyna się od https: // zamiast zwykłego http: //. Litera „s” oznacza „bezpieczny”. Zobaczysz także małą kłódkę na pasku adresu, a pasek adresu zmieni kolor na zielony. Kiedy robisz u nas zakupy, w adresie URL zawsze zobaczysz: https://boccale.pl.

Ochrona danych osobowych

Dbamy o Twoje dane osobowe. Wszystkie strony, w tym strony, na których wprowadzasz lub przeglądasz swoje dane, są dobrze chronione. Możesz sprawdzić to po kłódce w pasku adresu i adresie URL zaczynającym się od https: //.

Zapobiegaj wyłudzaniu informacji

Radzimy: zachowaj swoją nazwę użytkownika, hasło i inne informacje o koncie wyłącznie dla siebie. Nigdy nie poprosimy Cię o podanie danych osobowych przez e-mail. Natychmiast usuń wiadomości e-mail, którym nie ufasz.